سلنا گومز و دوست پسر جدیدش درون فلورانس

سلنا گومز اخیرا با پسری درون خیـابان ها دیده شده هست که حرکات عاشقانـه با هم انجام مـی دادند و گویـا حتما شاهد عشق جدید این خواننده محبوب باشیم. سلنا گومز یکی از خواننده ها و بازیگران هالیوودی درون آمریکا مـی باشد سلنا درون فیلم سینمای بارنی و دستان بـه محبوبیت و اوج شـهرت دست یـافت و سلنا گومز صدای زیبای دارد

او با آهنگ های زیبایش درون سراسر دنیـا معروف شده هست و طرفداران زیـادی دارد سلنا گومز سیـاه پوست هست و درون آمریکا زندگی مـی نماید سلنا گومز بـه تازگی  معشوقه ای جدید پیدا کرده هست و با او در حال گردش و پیـاده روی درون خیـابان بود کـه سوژه خبرنگاران شد و عهای زیـادی از این دو زوج گرفتند درون ادامـه مشاهده فرمایید.

سلنا گومز و نامزدش درون فلورانس

فلورانس یکی از رمانتیک ترین شـهرهای دنیـا محسوب مـی شود و سلنا گومز و نامزد جدیدش د ویکند آن را به منظور قدم زدن عاشقانـه خود انتخاب د.

به گزارش  پارس ناز سلنا گومز نامزد سابق جاستین بیبر بـه همراه مرد جدید زندگی اش روز جمعه از گالری آکادمـیا درون شـهر فلورانس –ایتالیـا و پیکره “دیوید” اثر مـیکل آنژ و دیگر آثار عصر رنسانس دیدن د.

گردش عاشقانـه سلنا گومز و د ویکند درون شـهر فلورانس

پیش از بازدید از این موزه نیز آنـها درون حین خرید و صرف غذا درون مـیدان سانتو اسپیریتو مشاهده شدند. خالکوبی روی دست سلنا کدوم سال بود این ستاره 24 ساله به منظور این گردش عاشقانـه درون شـهر ایتالیـایی یک پیراهن گلدار چین دار و یک کت مشکی بلند را انتخاب کرده بود.

دویکند خواننده 26 ساله با نام اصلی آبل مکنن تسفی نیز لباس معمولی تری متشکل از شلوار جین مشکی و کت سرمـه ای بـه تن داشت. خالکوبی روی دست سلنا کدوم سال بود نامزد سابق وی سوپرمدل مشـهور بلا حدید بود کـه پس از یک سال و نیم از یکدیگر جدا شدند.

بازدید این زوج جدید از موزه اکادمـیا

ارتباط این دو خواننده مشـهور که تا حدی به منظور هواداران تعجب برانگیز بود، خالکوبی روی دست سلنا کدوم سال بود بـه گزارش سماتک چرا کـه تنـها دو ماه از جدایی د ویکند و بلا حدید مـی گذشت و عده ای نیز اظهار داشتند کـه سلنا گومز نامزد دوستش را از وی دزدیده هست ولی برطبق گزارش ها گومز ادعا مـی کند کـه او هیچ ارتباط نزدیکی با بلا و یـا با ویگی حدید ندارد و تنـها از دور آشنایی مختصری با این دو سوپرمدل داشته است.

   

 گردآوری: ایران استایل

مطالب مشابه

: خالکوبی روی دست سلنا کدوم سال بود




[سلنا گومز و دوست پسر جدیدش درون فلورانس خالکوبی روی دست سلنا کدوم سال بود]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Tue, 10 Jul 2018 13:29:00 +0000